Bland din egen webinar-pakke

Med vores Bland Selv-pakker kan du blande din helt egen webinar-pakke, og du kan endda udskifte din webinar-pakke, når det passer dig. 

Forside > Ydelser > Webinar – Bland selv dine ydelser

Bland din egen webinar-pakke

Værd at vide om Bland Selv

Herunder ser du de service vi yder i vores bland-selv koncept.

Er du i tvivl om noget eller har du allerede en idé om hvordan dit bland-selv webinar forløb med Wecademy skal se ud? Så tag endelig kontakt.

Leje af platform

Du kan vælge at leje platformen til at afholde webinaret i. Denne service er attraktiv alene, hvis du har brug for at samle en flok online. Vælges nogle af vores andre services tilkøbes denne oveni.

Pris kr. 4.995,- ex. moms incl. 100 deltagere.

Antal deltagere

Via vores platform er der mulighed for at have et stort antal deltagere.
Vi tilbyder webinarer med pladser op til 100, 200 eller 500 deltagere.

Der betales et tillæg for 200, 300, 400 og 500 deltagere.

Webinarbeskrivelser

Med webinarbeskrivelser-ydelsen får du materiale fra os. Dette vil bestå af en beskrivelse af webinaret, som hjælper til at tydeliggøre budskabet og øger webinarets anskuelighed.

Kr. 1.200,- ex. moms pr. beskrivelse

1:1 Digitalisering af undervisningsmaterialer

Som med mange ting er det en fordel at sørge for at undervisningsmateriel er helt up-to-date og fungere digitalt.
Vi stiller en webinarekspert til rådighed for at hjælpe dig med at gennemgå dine undervisningsmaterialer så de matcher webinarets format 100 procent.

Pris kr. 3.600 ex. moms 

Skærmtræning

Forventningerne til at være en dygtig online vært stiger, og i samme takt stiger forventningen også til, at dit web-kamera er tændt.

Vi har fornøjelsen af at samarbejde med Ann Hjort og sammen med hende har vi udviklet et online kursus som vi kalder skærmtræning. Her bliver du undervist af en professionel skuespiller – en, der er vant til at stå foran et publikum.

Pris kr. 1.795,- ex. moms. Kurset foregår online og stilles til rådighed i 7 dage. Linket er personligt.

Design dit webinar

På online kurset får du de bedste tips og tricks fra Helle Mortensens værktøjskasse, så du kan udvikle dine kompetencer.

Online kurset  er relevant for dig, der holder webinarer, online møder eller undervisning, eller afholder videokonferencer.

Du deltager på kurset hjemme på dit kontor foran din PC. Det eneste, du skal bruge, er et headset. Ja, du læste rigtigt – du skal ikke bruge dit web-kamera. Kurset er optaget.

Pris kr. 1.795,- ex. moms. Kurset foregår online og stilles til rådighed i 7 dage. Linket er personligt.

Teknisk support & Guidelines

Du skal ikke bekymre dig om transport eller tid for at komme frem og tilbage, samt den, der skal stable undervisningen på benene, ikke skal bruge tid på at finde lokaler eller forplejning. Slip for alle bekymringer omkring alt det tekniske. Med vores guidelines kan dine deltagere enkelt og let logge ind i det digitale læringsrum.
Vores guidelines er altid med i prisen.

Pris kr. 1.200,- pr. tekniker pr. time.

Interaktion og involvering af dit publikum

Vi hjælper dig med at tilrettelægge webinaret og holde engagementet oppe hos de deltagende ved at gøre webinaret mere interaktivt for dem.
Dette sker typisk via afstemninger eller spørgsmål omkring det på emne. 

Det er sjældent der er to webinarer der skal afholdes ens.

Pris kr. 3.600,- ex. moms.

Facilitering af webinar

Vi giver mulighed for at bruge en webinarspecialist til at facilitere dine webinarer.
Dette er vores mest populære service, som langt de fleste vælger for at være sikre på, at webinaret bliver en succes for alle parter.

Vi har forskellige faciliteringsydelser at vælge imellem. Kontakt os for at høre mere.

Redigering af optagelsen

Webinaret bliver optaget. vælger du denne service bliver optagelsen redigeret og stille til rådighed efter aftale.

Pris kr. 3.600,- ex. moms. Optagelsen er til rådighed i 14 dage. Længere periode kan tilkøbes.

 

Rapport og statistik

Via denne service får du en rapport over webinarets gang samt den tilhørende chat.
Hertil får du også statistik over de afstemninger  og/eller spørgsmål deltagerne har svaret på.

Pris kr. 2.400,- ex. moms.

 

Priser afhænger af hvilke ydelser du ønsker at bruge.
Kontakt os via telefon eller i formularen nedenfor for at komme godt igang med dit bland-selv webinar.

Kontakt os

Kontor

Vesterballevej 5
7000 Fredericia

Åbningstider

M-F: 8:00 - 16:00
L-S: Lukket

Kontakt os