fbpx

Projektledelse

Lad os tage ansvaret, så du kan fokusere på succesen

Når din virksomhed har behov for hjælp til at afholde et online arrangement, er vi her for at gøre processen så problemfri som muligt – hvis det er det du ønsker. Fra idéfasen til det sidste farvel til deltagerne er vi med dig hele vejen fra a-z.

Hvis du allerede har en klar idé, er vi klar til at træde ind og omsætte denne idé til virkelighed. Vi vil samarbejde med dig for at finjustere dine planer, give ekspertise og rådgivning, og derefter føre din vision ud i livet.

På den anden side, hvis du stadig er i udviklingsfasen og har brug for hjælp til at forme din idé, er vi også her for dig. Vi kan være din kreative partner, der hjælper med at brainstorme koncepter, designe indhold og finde det format der passer bedst til dig.

 

projektledelse ved computer

Vi kan hjælpe med alt fra A-Z

Vi tilbyder en omfattende service, der dækker alt fra planlægning og koordinering til teknisk support og gennemførelse. Vi har ekspertisen til at sikre, at dit arrangement bliver en succes, uanset om det er et webinar, generalforsamling, produktvisning, konference, eller noget helt femte.

Vores mål er enkelt: At frigøre din virksomheds ressourcer, så I kan fokusere på det, I gør bedst, mens vi tager os af alt det administrative og tekniske. Lad os sammen skabe online arrangementer, der imponerer dine deltagere og efterlader et varigt indtryk.

Opstart

l

I opstartsfasen af vores hjælp til at arrangere dit online arrangement, går vi i dybden med dine behov, mål og ønsker. Vi starter med en grundig drøftelse af dine idéer og forventninger, så vi kan skræddersy planer, processer og finde det online format, der passer perfekt til din virksomhed. 

Læs mere her

Dette trin er afgørende, da det danner grundlaget for hele processen. Ved at forstå dine behov og mål kan vi skræddersy vores planlægning, processer og valg af det online format, der bedst passer til din virksomheds unikke situation.

Tilrettelæggelse og proces

Vi bringer vores projektledelseskompetencer ind i dit team for at sikre, at projektet ikke blot fuldføres, men også excellerer. Vores erfarne team af projektledere arbejder tæt sammen med dig for at udvikle og implementere en skræddersyet strategi

Læs mere her

Der er mange tråde at holde styr på under projektudviklinger.

Hos WECADEMY har vi netværket og erfaringen til at koordinere og tilrettelægge online arrangementer og formater, og skabe samt vedligeholde kontakten med alle relevante aktører der er en del af, at din online projektformidling bliver en succes.

Eksekvering og evaluering

Vi forstår vigtigheden af at kommunikere dit projekts budskab klart og engagerende. Vores specialitet er at omdanne dine projekter til levende online arrangementer, der fanger opmærksomheden og skaber varig indflydelse

 

Læs mere her

Udover at være dem der kan tilrettelægge og koordinere dit projekts online formidling, er vi også producenterne. Vi har studiet, den online platform og teknikken, og har i samspil med dig sørget for at projektet bliver formidlet præcis som det ønskes.

Vi bliver derudover også en del af den endelige evaluering, så der kommer data på hvilket udbytte deltagerne havde af at deltage i online formatet. vi forstår nemlig at evalueringer er det sidste step i et projekts afslutning.

 

Et eksempel på et projekt vi har gennemført fra A-Z

Den Gode Lærlingeleder logo

Støttet af Velliv Foreningen

Med dette projekt ønskede vi at informere om betydningen af effektiv lærlingeledelse. Vi ville gerne have alle, der har roller som lærlingeansvarlig, uddannelsesansvarlig, elevansvarlig eller de, som er mentor for lærlinge og elever, med på bevægelsen. Vi tror på, at forbedringen af lærlingetrivsel også må udvikle sig internt i brancherne. Vores mål var, og er stadig, at forbedre ledelsen af lærlinge og elever, og derigennem styrke den mentale trivsel og støtte dem i at fuldføre deres uddannelse. Her stod WECADEMY bag hele projektledelsen.

Projektets fire faser

Den Gode Lærlingeleder

Projektansøgning og samarbejdspartnere

Der blev søgt støtte hos Velliv Foreningen, på baggrund af en nøje udviklet projektansøgning.

Læs mere her

Her var projektets processer, nøglepersoner, mål og samarbejdspartnere beskrevet. Forud for ansøgningen havde vi fået et samarbejde med nogle stærkere partnere, der alle ville stå bag problemstillingen.

Koordinering og tilrettelæggelse

En stor online konference og 6 efterfølgende webinarer kræver koordinering og tilrettelæggelse.

Læs mere her

Der blev udført interviews af relevante aktører til empiri – og som baggrund for webinarernes undervisningsplaner. Der blev udviklet en hjemmeside dedikeret til projektet, og alt nødvendigt kommunikativt materiale. Derudover blev der castet relevante medvirkende til projektets store webinar.

Produktion og eksekvering

Med hjælp fra samarbejdspartnere og ekstern kommunikation, kom der en masse tilmeldinger.

Læs mere her

De lærlinge- og elevansvarlige, HR-medarbejdere og ledere sad klar online d. 8 september 2023, da projektets store webinar gik live. Her stod det stærke panel klar til at diskutere problemstillingen – i samspil med de online deltagere. I de efterfølgende 6 uger, inviterede vi til temabaserede undervisnings-webinarer for de lærlinge- og elevansvarlige.

Evaluering og videre arbejde

Internt hos os og gennem Velliv Foreningen, blev projektet evalueret på baggrund af webinarernes deltagere, og deres udbytte.

Læs mere her

Evalueringen viste glimrende resultater, og at de lærlinge- og elevansvarlige fik konkrete værktøjer og redskaber, som de kunne tage med sig videre – og at online formatet var nøglefaktoren for deres deltagelse.

Har du et projekt du vil have formidlet online?

Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden for 24 timer.

Følg med på vores sociale medier:

Kontakt

kontakt@wecademy.dk

+45 71 99 70 79

Torvet 1, 2. sal, 5500 Middelfart

Smedeland, 2600 Glostrup

Landsdækkende service

Vilkår og betingelser