Hvad koster et webinar?

Vi laver den løsning, der passer Jeres behov. 

Hvis webinarer skal være nemt, skal det også være nemt at vælge den rigtige løsning

Priser og webinar-formater til ethvert behov

For jer, der har brug for at komme hurtigt, sikkert og professionelt i gang med webinarer, har Wecademy tre forskellige webinar-formater, der dækker de flestes behov.

Det er muligvis et af jeres første webinarer, og I ved endnu ikke, om webinarer er noget for jeres organisation – eller også har I fået øjnene op for, at webinarer er en naturlig del af fremtiden. I situationer, hvor det ikke er muligt at mødes fysisk, er webinarer en effektiv og smart løsning.

Altid i samarbejde med en professionel Wecademy webinar-vært

På vores webinarer samarbejder du altid med en imødekommende webinar-vært, som sikrer, at jeres webinarer er dem der tales godt om. Med vores tilrettelæggelse bliver I stand til at fastholde, motivere og engagere jeres deltagere. I få ikke alene et topprofessionelt webinar men også sparring og feedback, der styrker jeres brand og jeres performance. Den tekniske del af webinaret vi os af, så du kan fokusere på formidlingen. Nogle dage før webinaret skal afholdes, fremsender vi dig guidelines, som du kan sende til dine deltagere. Så kort sagt, du skal kun have fokus på det faglige indhold, resten tager vi os af!

Vi sammensætter altid individuelle priser ud fra jeres behov. Vi tilbyder flere forskellige prismodeller, både abonnementsordninger, men også faste priser pr. webinar. Med vores abonnementsordninger kan prisen pr. deltager komme helt i bund.

Vi har udviklet nogle forskellige webinar-formater, der gør det endnu nemmere for jer at tage stilling til hvad der er behov for.

Se de mest oplagte webinar-formater i kasserne nedenunder.

Præsentations-webinar

Kr. 9.995 ex moms

Denne type webinar er et af den mest almindelige på tværs af forskellige industrier.

Denne type kan sammenlignes med foredraget, forelæsningen eller produktpræsentationen.
Kommunikationen er hovedsageligt envejs.

Underviseren eller fagperson afholder typisk sit forberedte oplæg ud fra en PowerPoint-præsentation.
Årsagen til populariteten af denne type webinarer, at de er hurtige at planlægge og afholde.

Som webinar-værter sørger vi for at dit publikum bliver ligeså engagerende, som du vil have dem til at være, og som webinar-værter står vi for faciliteringen.

Det sikrer at dine deltagere oplever at der er styr på afviklingen og at tidsplanen bliver afholdt.

Vi sørger for at aktivere dine deltagere i “Lobbyen”  og fortæller dem, hvad de kan forvente af dagens oplæg.
Vi sørger desuden for at de kan downloade alle filer efter webinaret.

Dette får du med i prisen:

  • 100 deltagere
  • 1 oplægsholder*
  • 1.5 times webinar
  • Professionel webinarplatform
  • Online feedback og sparring på materialer af webinar-ekspert
  • Prøveafvikling og redigering
  • Guidelines og teknisk back-up
  • Teknisk support 30 min før webinaret begynder
  • Facilitering af en imødekommende og professionel webinar-vært
  • Redigering af optagelse
  • Evalueringsrapport

Det er muligt at samle op til 500 deltagere*

Undervisnings-webinar

Kr. 9.995 ex moms

Denne type webinar er langt mere dialogbaseret end præsentations-webinaret.

Dialog mellem underviser og deltagere og ofte også deltagerne imellem.

Tænk på undervisningswebinaret som et kursus, blot mere intenst og effektivt end daglange kurser og konferencer.

Med vores set-up kan vi hjælpe med at skabe den nødvendige interaktion mellem dig og dit publikum, holde styr på alt det tekniske og samle op på alle spørgsmålene fra dine deltagere, for ikke at tale om den vigtige tekniske support inden webinaret går i gang.

Vi sørger for at aktivere dine deltagere i “Lobbyen”  og fortæller dem, hvad de kan forvente af dagens oplæg.

Vi sørger desuden for at de kan downloade alle filer efter webinaret.

Dette får du med i prisen:

  • 100 deltagere
  • 1 oplægsholder*
  • 1.5 times webinar
  • Professionel webinarplatform
  • Online feedback og sparring på materialer af webinar-ekspert
  • Prøveafvikling og redigering
  • Guidelines og teknisk back-up
  • Teknisk support 30 min før webinaret begynder
  • Facilitering af en imødekommende og professionel webinar-vært
  • Redigering af optagelse
  • Evalueringsrapport

Det er muligt at samle op til 500 deltagere*

Netværks/Paneldiskussionswebinarer

Fra Kr. 25.000 ex moms

I stedet for at interviewe én ekspert kan du samle et panel af eksperter for at diskutere et emne.

Dette er en fantastisk måde at give dit publikum forskellige perspektiver på. Vi sørger for at  paneldeltagere er ordentligt forberedte til webinar-formatet, – vi tester deltagernes lydudstyr, så webinaret kan gå glat.

På et panel-webinar er en webinar-vært nødvendig for at styre diskussionen og teknikken, præcis ligesom en fysisk paneldebat.

Den markante fordel her er at du ikke behøver bekymre dig om at skulle samle folk fra alle hjørner af landet, ja måske ligefrem verden. Vi leverer både webinar-vært og tekniker.

Vi sørger for at aktivere dine deltagere i “Lobbyen”  og fortæller dem, hvad de kan forvente af dagens oplæg.

Vi sørger desuden for at de kan downloade alle filer efter webinaret.

Dette får du med i prisen:

  • 100 deltagere
  • 3 oplægsholdere*
  • 2  times webinar
  • Professionel webinarplatform
  • Online feedback og sparring på materialer af webinar-ekspert
  • Prøveafvikling og redigering
  • Guidelines og teknisk back-up
  • Teknisk support 30 min før webinaret begynder
  • Facilitering af en imødekommende og professionel webinar-vært
  • Redigering af optagelse
  • Evalueringsrapport

Det er muligt at samle op til 500 deltagere*

Tillægsydelser

Fra Kr. 56,- pr. pers. ex moms

 

*Tillæg pr. ekstra:

100 deltagere = 4.800,-

200 deltagere = 9.600,-

300 deltagere = 14.400,-

400 deltagere = 19.200,-

 

Tillæg for konvertering til Mp4 fil:
Kr. 3.800,- ex. moms

Frikøb af optagelse:
Kr. 5.400,- ex moms

*Tillæg pr. ekstra oplægsholder eller underviser (national/international/paneldiskussions-webinarer:

Kr. 5.500,- ex. moms 

Komplette webinarer

Vi har siden 2014 udviklet indhold til webinarer i samabejde med en bred vifte af erhvervsprofiler og eksperter, hvor vi transformerer almindelig undervisning til et digitalt indhold, så det passer til webinar-formatet.  

Hos os kan du få hjælp af vores læringseksperter til at designe et levende digitalt indhold.

Vi leverer både eksperten, webinar-værten og teknisk support.

Ring og spørg for priser.

Kontakt Wecademy

Kontor

Jernbanegade 75 - 77, 2. sal
5500 Middelfart

 

Åbningstider

M-F: 8:30 - 16:00
L-S: Lukket

Kontakt os