ca

Informationsmøder for alle!

Gentofte-Gladsaxe Fjernvarme skulle have hjælp til en 100% online løsning på deres 6 informationsmøder i forbindelse med udrulning af Fjernvarme i kommunen.

Fokus på deltagere og mulighed for grupperum

Som så mange andre har Gentofte-Gladsaxe Fjernvarme afholdt mange fysiske møder, hvor borgerne møder op og får et overordnet oplæg omkring fjernvarmeudrulningen i deres område.

På det fysiske møde plejer der også at være fremvisning af deres produkt, i dette tilfælde et fjernvarmeanlæg. Herefter kan borgerne gå rundt til forskellige stande og høre mere om specifikke processer og tale med specialister fra Gentofte-Gladsaxe Fjernvarme om deres specifikke situation.

Men nu ville de gerne afholde møderne 100% online – og vi forstår dem godt!

De havde derfor brug for både rådgivning og konceptudvikling, teknisk facilitering og teknisk support.

Gentofte Gladsaxe Fjernvarme

_______________________________

 

“Den løbende dialog og tilpasning var en velfungerende blanding af Wecademys lydhørhed over for vores input og deres professionelle viden, og det var en stor hjælp, at de styrede hele den tekniske del under møderne, så vi kunne fokusere på det faglige indhold.”

Visning af produkt, flere spor og fokus på deltagerne

Det var en meget spændende opgave, fordi vi skulle tage højde for rigtig mange parametre.

Først og fremmest skulle vi sørge for at alle borgerne blev set og hørt og fik mulighed for at stille spørgsmål og få svar.

Derudover skulle vi finde en løsning på hvordan vi viser et fjernvarmeanlæg.

Og vi skulle løse muligheden for at at gå ud til forskellige stande og høre mere om specifikke emner.

Sidste store faktor var, at vi ikke vidste hvor mange borgere der ville dukke op til møderne, hvilket er afgørende for hvordan mødet kan afvikles.

Vi tilbød derfor en udvidet rådgivnings- og konceptudviklingspakke, hvor vi løbende reviderede konceptet ud fra de erfaringer vi fik. De viste sig at være rigtig fornuftigt, da antallet af fremmødte borgere svingede meget og programmet derfor skulle tilpasses en del undervejs.

“Wecademy var hurtige til at forstå vores behov og komme med forslag til set ups, som gav mening for både os og mødedeltagerne.
Derudover var det bare en fornøjelse at arbejde sammen med Ane-Sofie – både under og mellem møderne.”
– Gentofte Gladsaxe Fjernvarme

Resultatet

 

Vi tilbød derfor en udvidet rådgivnings- og konceptudviklingspakke, hvor vi løbende reviderede konceptet ud fra de erfaringer vi fik. De viste sig at være rigtig fornuftigt, da antallet af fremmødte borgere svingede meget og programmet derfor skulle tilpasses en del undervejs.

Løsningen til Gentofte Gladsaxe Fjernvarme og deres infomøder blev derfor:

     

    • 2 planer vi lynhurtigt kunne vælge imellem til hvert infomøde
    • Teknisk introduktion til platformen til alle medarbejdere
    • Teknisk facilitering + teknisk support inden og under infomøderne
    • Lyd- og billedrettigheder til alle borgere.
    • For-produceret præsentationsvideo af deres fjernvarmeanlæg.
    • Afstemninger, for hurtigt at kunne få et overblik over holdningerne til fjernvarme.
    • Grupperum til de specifikke emner, som borgerne selv kunne gå ud i.
    • Skarpt tilrettelagt program med øje for teknikken.
    • Grafik og slides med tilpasset information til borgerne om det online format.

    Skal vi også hjælpe dig med info- eller borgermøder, hvor deltagerne føler sig hørt og inkluderet?

    Så udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig inden for 24 timer til en uforpligtende samtale om dit arrangement

    Gentofte Gladsaxe Fjernvarme

    Kontakt WECADEMY - lad os starte samarbejdet med et online møde.

    Adresse

    Landsdækkende service

     

    Åbningstider

    M-F: 8:30 – 16:00
    L-S: Lukket

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Støtter